Dagje relaxen en Dorrigo NP - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Hilde Lokven - WaarBenJij.nu Dagje relaxen en Dorrigo NP - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Hilde Lokven - WaarBenJij.nu

Dagje relaxen en Dorrigo NP

Door: Hilde van Lokven

Blijf op de hoogte en volg Hilde

01 November 2012 | Australië, Port Macquarie

Gisteren heerlijk relax dagje gehad. We werden s ochtends wakker en t zonnetje scheen, joepie! Even met Dennie geskyped en daarna aan t strand gaan liggen! S middags bij t zwembad gelegen en zo heerlijk dagje gehad! S avonds in de camp kitchen nog aanspraak gehad met twee oudere stellen uit Australië. Dat valt me wel erg op, hier spreekt iedereen je aan en is oprecht geïnteresseerd! Respect!

Vanochtend om half 7 opgestaan en rond kwart voor acht zaten we in de auto. Na n bochtige weg kwamen we rond 9 uur aan bij Dorrigo NP! Daar n wandeling uitgekozen van ongeveer tweeënhalf uur langs een aantal watervallen. Erg mooie route! Alleen de laatste twee km van de 6 waren erg zwaar, alleen maar omhoog lopen... Goed voor de kuiten laten we maar zeggen maar minder goed voor mij! Ook nog over n boardwalk gelopen, met super mooi uitzicht. Ze waren daar zo slim om n fotopaal op te zetten waar je je camera op kunt draaien zodat je foto's kunt maken van jezelf met de zelfontspanner! Erg slim! Rond kwart over 11 waren we terug van onze wandeling, en besloten om door te rijden naar Port macquirie. Daar kwamen we rond half 3 aan, ingecheckt op de camping en snel naar het koala ziekenhuis waar elke dag om 3 uur een rondleiding wordt gegeven. Erg goed om te zien hoe ze hier zorgen met koala's die blind zijn of die betrokken zijn geraakt bij n ongeluk. Is het mogelijk om ze weer in de natuur te plaatsen, dan gebeurd dit ook! Daarna weer terug naar de camping gegaan en gerelaxed. Eten gemaakt en opgegeten, gedoucht en nu zitten we bij de McDonald voor n mcflurry en gratis wifi haha! Morgen hebben we n reisdag van 5 a 6 uur richting de blue mountains! Spannend!

• 02 November 2012 - 10:21

Diny:

hoi dames
    begint al af te tellen nu,geniet nog even,en zal weer blij zijn jullie te zien
    liefs je ma xx